نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

نتیجه بازی نساجی و آلومینیوم+ فیلم خلاصه بازی| الهامی سلطان جام حذفی

  • کد خبر: ۱۰۶۴۳۹
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
  • ۱
نتیجه بازی نساجی و آلومینیوم+ فیلم خلاصه بازی| الهامی سلطان جام حذفی
تیم فوتبال نساجی موفق شد با غلبه بر آلومینیوم قهرمان جام حذفی شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های نساجی و آلومینیوم برگزار شد و در نهایت شاگردان ساکت الهامی موفق شدند با گل عبدی پیروز شوند.

ساکت الهامی ۲ فصل قبل، با تراکتور هم قهرمان جام حذفی شده‌بود.

در این دیدار که با حواشی زیادی برگزار شد، ابتدای بازی در راهروهای آزادی کادرفنی ۲ تیم درگیر شدند، زیرا تدارکات نساجی درهای رختکن آلومینیوم را بسته بود!

نساجی در حالی قهرمان جام حذفی شد که ساکت الهامی به علت محرومیت در کنار زمین حضور نداشت.

ویدئو خلاصه بازی نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی

تعداد بازدید : 1018
 

صحبت‌های سرمربیان تیم‌های آلومینیوم و نساجی پس از فینال

ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران بعد از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک و قهرمانی در جام حذفی گفت: خدار را شکر. بسیار بازی سختی بود. الحق و الانصاف در نیمه اول آلومینیوم اراک خیلی بهتر از ما بازی کرد. اگر شانس داشتند، صاحب گل هم می‌شدند. در نیمه دوم، روال بازی به شکلی بود که می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. شرایطی که پیش آمد، برای دو تیم تاثیرگذار بود و دو تیم در یک شرایط بودند. تیمی که گل زده، عقب می‌نشیند و طبیعی است که حریف به فوتبال باب میل ما یعنی بازی مستقیم روی آورد. بازیکنان ما می‌توانستند در ضد حمله بهتر عمل کنند. دست بازیکنانم را می‌بوسم. به بازیکنانم می‌گویم من وامدار شما هستم. در دو تیم خوب مربیگری کردم که هر دو باعث پیشرفت من شدند به جای اینکه من باعث پیشرفتشان شوم.

وی درباره حضور تماشاگران تیمش در این دیدار گفت: بیشتر از ۳۰ هزار نفر ما را حمایت کردند. وامدار خداوند هستم که شرمنده تماشاگران نشدیم. جا دارد به تماشاگران آلومینیوم هم تبریک بگویم. بنده خدا‌ها خسته شدند. امروز دو تیم شهرستانی فینالیست بودند. قطعا اراک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم. کسانی کنار او بودند که یک هفته تا ۱۰ روز برای ما حاشیه درست کردند. برای مهدی رحمتی آرزوی موفقیت دارم. این آغاز راه است. آینده فوتبال ایران دست چنین مربیانی است. به نظرم مهدی رحمتی هم لایق این جام بود.

الهامی درباره شانس بالای آلومینیوم در نیمه اول گفت: نیمه اول بدترین نیمه ما از روزی بود که هدایت تیم را در اختیار داشتم. در نیمه دوم کل بازی ما عوض شد و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و زودتر از حد تصور به گل رسیدیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و نباید از حق این تیم بگذریم. آلومینیوم هم لایق برتری در این بازی بود.

سرمربی نساجی مازندران درباره کسب سهمیه آسیا اظهار کرد: ما همه ابزار آسیا را به جز ورزشگاه داریم. ما مثل تفنگی هستیم که فشنگ ندارد. البته آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده است. دست هواداران را می‌بوسم. از بازیکنانم خیلی تشکر می‌کنم که من را شرمنده نکردند. خوشحالم از این که با دو تیم خوب و صاحب هویت قهرمان این جام شدم. آن جام متعلق به آذربایجان و این یکی هم مال مازندران بود.
 
سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل نساجی گفت: در وهله نخست، باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا تهران آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می‌کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات مدیره تا تمام مسئولان باشگاه هر چه در توان داشتند گذاشتند تا ما قهرمانی را به اراک ببریم، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم که همه مردم من را می‌شناسند. دوست دارم حقیقت را بگویم. ما امروز در زمین بازی، بازی را نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر و شخص رضا حدادیان تبریک می‌گویم. ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای ما رقم خورد. وارد رختکن ما شده و در را بسته بودند. چون ۲۰ دقیقه دیر رسیده بودند، می‌خواستند ما هم وارد رختکن نشویم.

او درباره ورود تدارکات نساجی به رختکن این تیم گفت: وارد رختکن ما شدند و درب را قفل کردند. همزمان که تیم آن‌ها رسید، در رختکن هم باز شد. این مساله جای تاسف دارد. تازه به این نتیجه رسیدم که علت اینکه نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار شود، به خاطر این بوده که توانایی نداشتند. شش، هفت شانس گل داشتیم، ولی امروز بخت با ما یار نبود.

رحمتی تاکید کرد: یک چیزی به مردم خوب کشورمان بگویم. جا افتاده که هر کسی این کار‌ها را بکند موفق‌تر است. مردم خوب می‌فهمند. فقط از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و اگر امروز شانس داشتیم بازی را می‌بردیم.

او درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه‌های فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. ما راه دراز و برنامه‌های خوبی داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبین
United States of America
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
ماشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->